wtorek, 29 kwietnia 2014

Woski Yankee Candles

O świecach Yankee Candles słyszałam od dawna. Wszelkie celebrities, modelki i inne nie tylko znane osoby zachwalały ich unikalne zapachy oraz trwałość. Długo zbierałam się do zakupu mojego własne zestawu - wosku i kominka.

Wielką niespodziankę sprawił mi mój Ukochany, który obdarował mnie na naszą kolejną wspólną rocznicę takim to właśnie zestawem słynnych wosków.
Uradowana jeszcze tego samego wieczoru postanowiłam je wypróbować.


Oto krótki poradnik jak zacząć naszą przygodę z Yankee:

Czego potrzebujemy?
- wosku Yankee Candles
- kominka
- bezzapachowych podgrzewaczy tea-light

Do wierzchniej miseczki w kominku wkładamy wyjęty z folii wosk (wystarczy kawałek - świece Yankee pachną niesamowicie już przy wykorzystaniu jedynie 1/5 krążka wosku), do dolnej części kominka wkładamy zapalony tea-light. Gotowe!

Możemy już rozkoszować się pięknym, klimatycznym widokiem i wspaniałym aromatem, który wypełnia każde pomieszczenie.

ZALETY:
- wystarczy niewielka ilość wosku, by rozkoszować się zapachem
- aromat jest delikatny, nie drażni, delikatnie pobudza nasze receptory węchowe
- zapalony kominek stanowi cudowny dodatek do klimatycznego, romantycznego wieczoru z ukochanym
- znajdziemy przeogromną ofertę zapachów od tradycyjnych np. zapachu czerwonej róży po totalnie "odjechane" jak aromat świeżo wypranych ręczników w płynie o nutach cytryny, jabłka, lawendy i lilii (Fluffy Towels) czy mieszanka trawy morskiej, liści palmowych i kokosu (Under The Palms)
- wosk YC jest dużo tańszy (cena to około 7-10 zł) od świec i kupując przez Internet, gdy zapach nie przypadnie nam do gustu nie czujemy się winni wydania 80-90 zł (tak, to nie pomyłka :) tyle kosztuje 1 słoik ze świecą)
- krusząc wosk możemy mieszać różne aromaty i komponować własne, unikalne mieszanki aromatyczne

WADY:
- 1 kawałek wosku wystarcza mniej więcej na 1-2 tea-lighty, więc nie mogę niestety potwierdzić opinii innych o ich wielkiej trwałości
- dość ciężko usunąć wosk, by przygotować miseczkę na inny wosk (łatwiej dokonać tego po włożeniu na chwilkę kominka do lodówki)

Ja do tej pory wypróbowałam 2 woski - True Rose (zapach czerwonej róży) oraz Bahama Breeze (mieszanka ananasa, grejpfruta i mango) i polecam je wszystkim, którzy lubią ciepłe, słodkie aromaty.

Dla fanek męskich perfum, do których zalicza się wiele kobiet, w tym ja, polecam zapach Midnight Oasis (mieszanka cytrusów i drzewa sandałowego).

Świece i woski Yankee Candles możemy kupić w sklepach stacjonarnych, w sklepach sieci Organique lub przez Internet, gdzie znajdziemy pełną gamę zapachową.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz